post

AMOMA a închis taraba și pune lacătul pe ușă

inchidere-amoma

AMOMA, s-a închis. Conform celor de la Preferente, aceștia au declarat falimentul vineri, 13 septembrie, iar sâmbătă site-ul a fost închis, nemaiputându-se efectua rezervări. Totul a început când o mulțime de site-uri online de reviews au început să fie inundate cu feedback-uri negative referitor la amoma.com. Același lucru avea să se întâmple și pe Twitter, veștile propagându-se foarte repede.

Clienții care aveau rezervări făcute prin intermediul celor de la AMOMA, au primit un mail prin care erau informați că rezervările acestora vor fi cel mai probabil anulate de către hotelieri.

Your booking will probably be cancelled by our suppliers.

Ladies and Gentlemen, Dear Clients,

Since its creation, AMOMA has always strived, with success, to find the best value for money for its customers.

Entities that claim to act as “price comparators” are, in effect, media agencies that redirect consumers to entities like ours against paying a cost per click. These media agencies are sometimes owned by companies operating in the same segment as ours, which has a negative impact on free competition. They are currently in a dominant position in the market and we think that this is to the detriment of the end consumers. Indeed, having taken the place that is theirs today, these entities unilaterally impose unsustainable financial conditions for us, because we work at the fair price to benefit our customers, not to benefit these media agencies.

The result is a market concentration in which only a very small circle of majors Online Travel Agencies can survive. You probably also know that the public authorities are currently opening investigation procedures against these entities, notably in Australia, Spain – and most recently, as reported in the press, in the United States.

However, these commercial practices that are unilaterally imposed on us make the continuation of our activities impossible. We therefore regret to have to inform you of the cessation of our activities, with immediate effect.

For those who have booked rooms via our website:Contact the reserved hotel to inquire about the provision of the service.
Contact your payment institution or your travel insurance.
While we regret to have to announce the above, we send you, Ladies and Gentlemen, Dear Clients, our best regards.

Cei de la AMOMA obțineau listele de camere la prețuri reduse de la diverși en-grosiști din domeniul turismului, en-grosiști care nu își respectau înțelegerile inițiale cu hotelierii, iar într-un final, le listau pe site-ul AMOMA spre a fi comercializate.

Această strategie de wholesale între hotelieri și en-grosiștii din domeniul turismului ar fi trebuit aplicată doar pentru agențiile offline din turism.

Conform celor din bransă, această mișcare aducea profituri considerabile pentru companie mai ales ținând cont de faptul că toate taxele erau plătite de către AMOMA în Elveția (fiecare SRL AMOMA din țările unde existau birouri, lucra pe bază de contract de prestare servicii cu compania mamă. Toate încasările de plăți se făceau în Elveția).

Această închidere a companiei AMOMA bineînțeles că afectează și sediul din București. Mihaela Moldovan 1 spune că nu știe ce se va întâmpla cu angajații, deoarece nu a primit nicio informare în acest sens din partea acționarilor.

Interesant cum Mihaela Moldovan spune că nu știe ce se întâmplă, în condițiile în care din fosta companie QCNS și care a avut același final, unde lucra dânsa, regăsim mulți angajați de acum din AMOMA. Spre exemplu, Nicolas Ducloux 2 sau David Ribeiro 3.

Chiar nu i se pare nimic cunoscut? Ciudată coincidență 🙂

Între timp, lumea știe care va fi finalul și deja își caută de muncă…

Notes:

  1. Mihaela Moldovan – General Manager Amoma România | LinkedIn
  2. Nicolas Ducloux – Online Director AMOMA | LinkedIn
  3. David Ribeiro – Chief Operations Office AMOMA | LinkedIn
Cine scrie?

Andrei Bădescu | Owner @ breakfix.ro
Social Media: LinkedIn | Twitter | Facebook | Instagram

Politică de comentarii: Gândește înainte să "vorbești". Șterg orice comentariu fără bun simț și în special care strică chi-ul altora.

Spune-ți părerea:

*