post

BenefitOnline crește ca pâinea caldă

Aruncând un ochi peste presa autohtonă, am dat de o știre prin care aflam că cei de la BenefitOnline.ro 1 și-au dublat cifra de afaceri în ultimul an, înregistrând un profit de 6.4%.

Ce este BenefitOnline?

Pe scurt, BenefitOnline.ro este platforma online cu cele mai multe beneficii extrasalariale pentru angajații din România și le oferă companiilor un flux complet pentru administrarea, raportarea și integrarea în contabilitate și salarizare a beneficiilor acordate angajaților. Companiile care doresc să le acorde salariaţiilor beneficii extrasalariale stabilesc o sumă, iar cuantumul respectiv poate fi folosit de angajaţi aşa cum doresc.

Beneficiile pe care le oferă platforma se împart în două categorii: deductibile fiscal (scutite de taxe şi impozite, atât pentru angajaţi, cât şi pentru angajatori) şi nedeductibile. Circa 40 de companii folosesc, în prezent, serviciile puse la dispoziţie de Benefit Online. Ca valoare, beneficiile oferite de clienţii platformei online variază între 130 şi 1.100 lei lunar. „Media lunară ar fi undeva la 300-350 de lei”, precizează cofondatorul Benefit Online.

Acest serviciu a fost lansat în urmă cu 4 ani de către Stelian Bogza 2 şi Adrian Sârbu 3 și este într-o continuă creștere de atunci. Targetul acestora pentru 2019 este extinderea în afara țării, primii pe listă fiind vecinii mai jos de Dunăre.

Cum funcționează BenefitOnline?

Angajații, cu un cont individual creat și securizat, accesează  o platformă online, unde aleg personal cum să își gestioneze bugetul lunar oferit de companie, în medie de 300 lei pe lună, dar care poate ajunge și la 1.100 lei pe lună, în cazul unei poziții manageriale. Ei pot alege de la beneficiile „clasice” cum sunt tichetele de masă, training-uri, cursuri de limbi străine, contribuții la planurile de pensii private sau asigurări de viață până la cele ”voluntare” precum abonamente la săli de sport, bilete la cinema, asigurări de sănătate, călătorii etc. Angajații își pot schimba opțiunea pentru beneficii de la o lună la alta. Spre exemplu, într-o lună angajatul poate opta pentru tichete de masă, în alta pentru sala de sport sau transport, dar există și posibilitatea să nu folosească niciun beneficiu mai multe luni la rând și să cumuleze bugetul pentru a-și cumpăra un concediu. Există și posibilitatea de co-plată.

Infografic BenefitOnline

User Experience

Ca și utilizator al acestei platforme, pot spune cu mâna pe inimă că se mulează ca o mănusă asupra nevoilor mele. Anul trecut bugetul a fost folosit pentru 2 concedii de câte o săptămână fiecare, la munte, un weekend la Arad și unul pe litoral.

Rezervarea cazării s-a facut în 2 moduri:

  1. Rezervare prin Booking (Notă: În această situație, trebuie să vă asigurați că locația cu pricina oferă factură, lucru mai de identificat la prima vedere.)
  2. Rezervare directă prin telefon + factură proformă din partea celor de la cazare

Notes:

  1. Benefit OnlinePagină de LinkedIn | Pagină de Facebook – Printre clienții acestora se numără eMag, Federal Mogul, Vola.ro, NOD, Inditex, Metro Systems, GoodYear, TNT, Stefanini, etc. –
  2. Stelian Bogza – co-fondator BenefitOnline – LinkedIn | Facebook
  3. Adrian Sârbu – fondator BenefitOnline – LinkedIn | Facebook
Cine scrie?

Andrei Bădescu | Transition Project Manager @ Stefanini & Owner @ breakfix.ro
Social Media: LinkedIn | Twitter | Facebook | Instagram

Politică de comentarii: Gândește înainte să "vorbești". Șterg orice comentariu fără bun simț și în special care strică chi-ul altora.

Spune-ți părerea:

*