• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
breakfix.ro

breakfix.ro

bricolaj și tehnologie, aleatoriu

Show Search
Hide Search
  • 🏷️ BUSINESS
  • 💭 EU CRED…
  • 📚 EDU
  • ⚖️ REVIEWS
  • 👥 SOCIAL
  • 📰 ȘTIRI DIVERSE
  • 👨‍💻 TEHNOLOGIE
  • ℹ️ TUTORIALE
🏠 » EDU » Un nou proiect marca Bitdefender, TechSupport Academy
BitDefender

Un nou proiect marca Bitdefender, TechSupport Academy

October 28, 2015 Andrei Bădescu Leave a Comment

Acest articol poate conține link-uri afiliate. Dacă apreciezi conținutul de pe site, mă poți ajuta cumpărând de pe eMag, Fashion Days, PC Garage, Libris, fără costuri adiționale pentru tine.

Bitdefender 1, unul dintre marii jucători de pe piața de securitate IT, organizează un proiect de training cu scopul de a forma tinerii studenți pe aria tehnică, în special pe partea de securitate. Acesta se numește TechSupport Academy iar cursurile vor fi susținute de experți ai departamentului de relații cu clienții din cadrul Bitdefender și vor avea loc în Bucuresti, Calea Victoriei, nr. 126, în incinta IAA House, în perioada 10 noiembrie-10 decembrie 2015, marțea și joia, între orele 11 și 15.

Perioada de înscriere a fost 14-27 octombrie, iar cea de testare a candidaților va fi 3-5 noiembrie. Studenții au avut ocazia de a înscrie prin trimiterea unui CV la adresa: [email protected].

Bitdefender se află la al doilea program de acest gen, primul având loc în perioada 12 – 24 Octombrie și având ca subiect principal “How to use C/C++ and algorithms to make Windows OS to do what you want”.


Părere personală

În condițiile în care piața serviciilor IT crește în România iar pool-ul de oameni nu este suficient, această mișcare este una normală cu avantaje de ambele părți, chiar dacă programul în sine targetează activități de entry level – studenții care nu au experiență practică au ocazia să vadă și să înțeleagă conceptul de Tech Support, vor avea o vedere de ansamblu a ce înseamnă, customer care, customer satisfaction, suport tehnic, cum se identifică și se elimină un malware, ce sisteme de operare sunt folosite în cele mai multe cazuri în domeniul business cât și tool-urile necesare folosite pe această nișă; de cealaltă parte, cei de la Bitdefender au ocazia să își mărească portofoliul de CV-uri și să identifice posibili candidați pentru pozițiile care vor fi deschise ulterior.

Ce altceva vor mai învăța? În primul rând să se maturizeze iar mai apoi:

  1. Să relaționeze cu oamenii la telefon.
  2. Să își organizeze mai bine activitățile și timpul.
  3. Să folosească o platformă de tichetare în care se înregistrează incidentul sau cererea.
  4. Să reacționeze în momentul în care a intervenit incidentul sau cererea clientului (intern / extern).
  5. Să aibă o vedere în ansamblu a situației și să poată privi situația din multe unghiuri.
  6. Să își îmbunătățească atenția la detalii.
  7. Să facă follow up.
  8. Să fie empatici cu incidentul / cererea omului de la telefon.
  9. Să lucreze sub un deadline.
  10. Să își îmbunătățească CV-ul.

Notă: Sper doar ca oamenii din acest program nu au învățat tainele comunicării de la cel care a răspuns și în cazul Bitdefender LFI.OAuth.XSS.

Notes:

  1. Bitdefender – este o companie de software de securitate pe internet având originea în România, reprezentată prin filiale și parteneri în peste 100 de tari. Astăzi, tehnologiile Bitdefender sunt folosite de aproximativ 500 de milioane utilizatori individuali si companii din intreaga lume. ↩

Articole relaționate:

    • • Drumul Taberei are autobuze școlare pentru copii
      • • A început programul Autobuze Școlare București
        • • 6 din 10 români vor să aibă propria afacere

Filed Under: EDU Tagged With: bitdefender, customer care, educatie, training, windows

Cine scrie?

Andrei Bădescu | Owner @ breakfix.ro
Social Media: LinkedIn | Twitter | Facebook | Instagram

Previous Post: « Google lansează un router din gama SOHO pe nume Google OnHub
Next Post: Listă sărbători legale – zile libere – 2017 »

Reader Interactions

Politică de comentarii: Gândește înainte să "vorbești". Șterg orice comentariu fără bun simț și în special care strică chi-ul altora.

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

▶️ YOUTUBE

📩 ABONEAZĂ-TE

NOTĂ: Nu fac spam, promit :)

📋 ARTICOLE RECENTE

Lidl România magazin online

Lidl România pe când un magazin online?

Produse Parkside, marca Lidl

Samsăreala sculelor Parkside este în floare

Lansare magazin online Xiaomi - www.mi-home.ro

Lansare magazin digital Xiaomi

⭐ ULTIMELE REVIEWURI

Imprimanta multifunctionala 3in1 Canon Pixma G3411

Review: imprimantă multifuncțională Canon Pixma G3411

Tren Aeroport Otopeni Gara de Nord

Am fost cu trenul de la Otopeni la Gara de Nord

Digi RCS RDS TPLink AX10 WiFi6

Review: Router Digi RCS RDS TPLink Archer AX10 WiFi6

📝 ULTIMELE COMENTARII

  • Lidl România pe când un magazin online? » EU CRED... » breakfix.ro on Samsăreala sculelor Parkside este în floare
  • Andrei Bădescu on Poliție, câini (ne)periculoși, o botniță, o lege și o OUG
  • Hamham on Poliție, câini (ne)periculoși, o botniță, o lege și o OUG
  • Maria on Creare cod / număr EORI – Tot ce trebuie să știi
  • Andrei Bădescu on Țeapă (scam) pe OLX – II

Footer

📧 CONTACT

contact [at] breakfix.ro

Social Media: LinkedIn | Twitter | Facebook | Instagram

👊 SUSȚIN

  • audiojudgement.com
  • simplenet.ro
  • noobz.ro
  • itlifeclub.com

⚠️ LEGAL

Creative Commons License
Reproducerea textelor și a imaginilor ce-mi aparțin este posibilă numai în sistem Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Politică de confidențialitate | Politică Cookies

Copyright © 2021 · Genesis Framework · WordPress · Log in