FAQ

Breakfix.ro este un site care îți oferă conținut tehnic pe anumite arii. Avantajul acestui site este că adună informații din mai multe surse (proprii şi 3rd parties).

Pentru a nu întâmpina probleme în utilizarea acestui site, găsiți mai jos câteva răspunsuri la întrebările care pot apărea.

În situația în care problema nu este regăsită în această secțiune de FAQ, accesați pagina de contact. Încercăm să rezolvăm problemele în cel mai scurt timp.

1.       Ce se vrea a fi site-ul breakfix.ro?

O soluție de knowledge management combinată cu diverse sesiuni de testare a unor produse și păreri personale despre servicii și device-uri, disponibilă pentru orice utilizator de internet, de orice vârsta.

2.       Cum se poate căuta o anumită problemă pe site? 

  1. Prin funcția de search aflată pe pagina pricipală a site-ului (Home page).
  2. După categoriile listate pe site
  3. După tag-uri, care pot fi găsite în bara din stânga. Acestea de obicei sunt cuvinte cheie ale softului/erorii/componentă hardware pentru care căutați o soluție.

3.       Cum putem fi contactati?

 Prin accesarea paginii de contact, din meniul de sus dreapta.

4.       Ce se întâmplă cu datele noastre personale în momentul în care dorim sa postăm un comentariu?

Ne angajăm să respectăm confidențialitatea datelor utilizatorilor acestui site. Numele, adresa de email şi eventual numărul de telefon, în cazul în care acesta este furnizat către noi de către orice utilizator al acestui site, vor rămâne doar în proprietatea noastră, nefiind interesați în a înstrăina aceste date către companii care au target reclame, spam şi orice alte activităti de acest fel.

5.       Ce se întâmplă cu cookie-urile?

Utilizând acest site, vă dați acordul pentru folosirea cookie-urilor în concordanță cu legea europeană privind cookie-urile.

Site-ul Breakfix.ro se angajează să asigure confidențialitatea datelor dumneavoastră şi acestea vor fi folosite de către noi doar cu scop analitic (trafic, număr de vizitatori, trenduri ale articolelor şi uneori marketing afiliat). Dacă nu sunteți de acord cu folosirea acestora, vă rugăm să le dezactivați.

Orice modificare a modului de utilizare a cookie-urilor pentru acest site va fi postată aici, și, dacă este necesar, semnalizată în paginile noastre web.

6.       Ce este marketingul afiliat?

Este o formă de marketing online care se bazează pe modele de plată pe performanță și Cost Pe Acțiune (CPA). În marketingul afiliat, un comerciant denumit și advertiser răsplătește unul sau mai mulți afiliați (publisher) pentru fiecare acțiune efectuată pe site-ul său. O acțiune răsplătită este o vânzare, lead, sau orice altă acțiune prestabilită în cadrul programului de afiliere de către comerciant. Astfel, marketingul afiliat se mai găsește denumit ca marketing bazat pe performanță, întrucât el nu include acțiuni de genul Cost Pe Click (CPC) sau Cost Pe Mia de afișări (CPM).

Marketingul afiliat, utilizează un site pentru a trimite trafic pe altul, este o formă a marketingului online, care în mod frecvent este desconsiderată de comercianți. Cu toate ca motoarele de căutare, e-mail-urile și RSS captează o atenție mai mare din partea comercianților online față de marketingul afiliat, membrii afiliați continuă să joace un rol semnificant în strategiile de vânzari online.

7.       Cât de solide şi de încredere sunt informațiile de pe acest site?

Conținutul articolelor acestui site este bazat pe informațiile oficiale prezentate de creatorul software-ului şi componentelor hardware.

Valoarea adăugată a acestor informații este aceea că sunt testate în prealabail de către noi şi actualizate cu viteza cu care se dezvoltă tehnologia în zilele noastre.

8.       Acceptați sugestii şi păreri?

Orice sugestie de îmbunătățire observată asupra conținutului prezentat de noi este bine venită, îndeaproape analizată şi după caz, aplicată.

De asemenea, încurajăm şi sfătuim toți utilizatorii acestui site să folosească funcția de “Rate this post” pentru a putea analiza nota obținută de articol în urma citirii acestuia. Această funcție vine în ajutorul utilizatorului cât şi a noastră pentru a cuantifica rata de succes a informației publicate.

Leave A Response