Orange FAIL – Asigurare de telefon

Andrei Bădescu

Updated on:

IMHO
3 minutes

Din când în când tot mă lovesc de servicii de proastă calitate a unor companii mari de la noi, în cazul acesta fiind vorba despre Orange și măreața lor asigurare de telefon.

Povestea este destul de simplă; iubita mea își prelungește abonamentul expirat undeva în luna Mai, în timpul lockdown-ului și acceptă și serviciul adițional de la Orange pentru asigurarea telefonului, în cuantum de 9 euro, fix cum avea și înainte.

I se menționează la telefon faptul că telefonul va fi trimis prin curier și că este neapărat ca în momentul în care va fi ridicat de la curier, să se semneze cu pixul personal, pentru a evitat contactul.

Se ridică telefonul, toate bune și frumoase. Fast forward 4 luni mai târziu, are loc un accident și telefonul cade din buzunar atunci când cobora din mașină, cade pe asfalt și se sparge partea din spate a telefonului. Verifică contractul, se asigură că întradevar a activat asigurarea iar apoi sună în call center la Orange pentru a afla care sunt următorii pași. Primește numărul de telefon al celor de la Marsh (brokerul de asigurare cu care Orange lucrează), sună și urmează să afle că de fapt telefonul cu pricina nu este asigurat, fiind sfătuită să meargă în magazin pentru mai multe clarificări.

Merg în magazin eu, cu telefonul și contractul, și explic domnișoarei despre ce este vorba. Mare mi-a fost mirarea când a urmat să aflu de faptul că, de fapt, cei de la Orange nu au activat asigurarea pe telefon și că de fapt ar fi trebuit activată de ea, fizic, în magazin, la 30 de zile de la achiziție.

Sună înapoi în call centerul Orange unde i se spune același lucru, moment în care îi spune persoanei cu care discuta că este absurd răspunsul, în condițiile în care contractul a fost activat în timpul lockdown-ului, la telefon nu i s-a comunicat așa ceva de către persoana care s-a ocupat de contractul ei și nici în contractul de prelungire nu scrie așa ceva, cerând să se înregistreze o plângere (număr de înregistrare 134516416). Se înregistrează plângerea, toate bune și frumoase, venind și răspunsul.

plangere orange 134516416

Notă: Numele persoanei care a trimis comunicarea a fost șters din motive de GDPR.

Nemulțumită de răspunsul plângerii, sună din nou în call center-ul Orange, cere a se înregistra o nouă plângere în care solicită să fie contactată de un reprezentat din partea de Quality a serviciului, să i se pună la dispoziție înregistrarea apelului în care se face dovada că nu i s-a comunicat obligativitatea înregistrării garanției pe telefon, cu ce drept i-a fost prelungită o asigurare veche pe un dispozitiv vechi fără acordul ei și de ce au fost facturați bani pe un serviciu care nu a fost activat niciodată, toate acestea în scris. Numărul acestei înregistrări este 134634259.

Bineînțeles că lucrurile nu vor rămâne așa, o plângere către ANPC fiind deja formulată pentru că modul în care a fost tratată această reînnoire de abonament.

Urmează…

sursă foto

Leave a Comment