• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
breakfix.ro

breakfix.ro

bricolaj și tehnologie, aleatoriu

Show Search
Hide Search
  • 🏷️ BUSINESS
  • 💭 EU CRED…
  • 📚 EDU
  • ⚖️ REVIEWS
  • 👥 SOCIAL
  • 📰 ȘTIRI DIVERSE
  • 👨‍💻 TEHNOLOGIE
  • ℹ️ TUTORIALE
🏠 » General » Orange FAIL – Asigurare de telefon

Orange FAIL – Asigurare de telefon

October 2, 2020 Andrei Bădescu 1 Comment

Acest articol poate conține link-uri afiliate. Dacă apreciezi conținutul de pe site, mă poți ajuta cumpărând de pe eMag, Fashion Days, PC Garage, Libris, fără costuri adiționale pentru tine.

Din când în când tot mă lovesc de servicii de proastă calitate a unor companii mari de la noi, în cazul acesta fiind vorba despre Orange și măreața lor asigurare de telefon.

Povestea este destul de simplă; iubita mea își prelungește abonamentul expirat undeva în luna Mai, în timpul lockdown-ului și acceptă și serviciul adițional de la Orange pentru asigurarea telefonului, în cuantum de 9 euro, fix cum avea și înainte.

I se menționează la telefon faptul că telefonul va fi trimis prin curier și că este neapărat ca în momentul în care va fi ridicat de la curier, să se semneze cu pixul personal, pentru a evitat contactul.

Se ridică telefonul, toate bune și frumoase. Fast forward 4 luni mai târziu, are loc un accident și telefonul cade din buzunar atunci când cobora din mașină, cade pe asfalt și se sparge partea din spate a telefonului. Verifică contractul, se asigură că întradevar a activat asigurarea iar apoi sună în call center la Orange pentru a afla care sunt următorii pași. Primește numărul de telefon al celor de la Marsh (brokerul de asigurare cu care Orange lucrează), sună și urmează să afle că de fapt telefonul cu pricina nu este asigurat, fiind sfătuită să meargă în magazin pentru mai multe clarificări.

Merg în magazin eu, cu telefonul și contractul, și explic domnișoarei despre ce este vorba. Mare mi-a fost mirarea când a urmat să aflu de faptul că, de fapt, cei de la Orange nu au activat asigurarea pe telefon și că de fapt ar fi trebuit activată de ea, fizic, în magazin, la 30 de zile de la achiziție.

Sună înapoi în call centerul Orange unde i se spune același lucru, moment în care îi spune persoanei cu care discuta că este absurd răspunsul, în condițiile în care contractul a fost activat în timpul lockdown-ului, la telefon nu i s-a comunicat așa ceva de către persoana care s-a ocupat de contractul ei și nici în contractul de prelungire nu scrie așa ceva, cerând să se înregistreze o plângere (număr de înregistrare 134516416). Se înregistrează plângerea, toate bune și frumoase, venind și răspunsul.

Notă: Numele persoanei care a trimis comunicarea a fost șters din motive de GDPR.

Nemulțumită de răspunsul plângerii, sună din nou în call center-ul Orange, cere a se înregistra o nouă plângere în care solicită să fie contactată de un reprezentat din partea de Quality a serviciului, să i se pună la dispoziție înregistrarea apelului în care se face dovada că nu i s-a comunicat obligativitatea înregistrării garanției pe telefon, cu ce drept i-a fost prelungită o asigurare veche pe un dispozitiv vechi fără acordul ei și de ce au fost facturați bani pe un serviciu care nu a fost activat niciodată, toate acestea în scris. Numărul acestei înregistrări este 134634259.

Bineînțeles că lucrurile nu vor rămâne așa, o plângere către ANPC fiind deja formulată pentru că modul în care a fost tratată această reînnoire de abonament.

Urmează…

sursă foto

Articole relaționate:

    • • ANPC a concluzionat că Orange nu are dreptate
      • • Activare eSIM România
        • • Orange Home Net – Internet prin fibră

Filed Under: EU CRED... Tagged With: anpc, garantie, marsh, orange

Cine scrie?

Andrei Bădescu | Owner @ breakfix.ro
Social Media: LinkedIn | Twitter | Facebook | Instagram

Previous Post: « Lidl lansează aplicația mobilă Lidl Plus
Next Post: ANPC a concluzionat că Orange nu are dreptate »

Reader Interactions

Politică de comentarii: Gândește înainte să "vorbești". Șterg orice comentariu fără bun simț și în special care strică chi-ul altora.

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Primary Sidebar

▶️ YOUTUBE

📩 ABONEAZĂ-TE

NOTĂ: Nu fac spam, promit :)

📋 ARTICOLE RECENTE

Imprimanta multifunctionala 3in1 Canon Pixma G3411

Review: imprimantă multifuncțională Canon Pixma G3411

Ce este Home Assistant

Smart Home folosind Home Assistant

Tren Aeroport Otopeni Gara de Nord

Am fost cu trenul de la Otopeni la Gara de Nord

⭐ ULTIMELE REVIEWURI

Imprimanta multifunctionala 3in1 Canon Pixma G3411

Review: imprimantă multifuncțională Canon Pixma G3411

Tren Aeroport Otopeni Gara de Nord

Am fost cu trenul de la Otopeni la Gara de Nord

Digi RCS RDS TPLink AX10 WiFi6

Review: Router Digi RCS RDS TPLink Archer AX10 WiFi6

📝 ULTIMELE COMENTARII

  • Smart Home folosind Home Assistant » TEHNOLOGIE » breakfix.ro on Lidl lansează o gamă de produse smart home pe protocol ZigBee
  • Francisco on Review: Router Digi RCS RDS TPLink Archer AX10 WiFi6
  • Andrei Bădescu on Am fost cu trenul de la Otopeni la Gara de Nord
  • Marius on Am fost cu trenul de la Otopeni la Gara de Nord
  • Andrei Bădescu on Creare cod / număr EORI – Tot ce trebuie să știi

Footer

📧 CONTACT

contact [at] breakfix.ro

Social Media: LinkedIn | Twitter | Facebook | Instagram

👊 SUSȚIN

  • audiojudgement.com
  • simplenet.ro
  • noobz.ro
  • itlifeclub.com

⚠️ LEGAL

Creative Commons License
Reproducerea textelor și a imaginilor ce-mi aparțin este posibilă numai în sistem Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

Politică de confidențialitate | Politică Cookies

Copyright © 2021 · Genesis Framework · WordPress · Log in