După mai multe telefoane și sesiuni de troubleshoot, în seara aceasta a avut loc și finalul spumosului episod cu routerul DIGI RDS CPE ZTE H218N.

Țin să menționez faptul că cei de la departamentul de support tehnic al RDS-RCS pe parcursul intervențiilor au avut o atitudine deschisă, dispuși să resolve problema.

Nota mea overall pentru acest serviciu este 9. Aș fi dat chiar 10 dacă nu mi-ar fi spus cineva la un moment dat că de fapt laptopul meu este de vină.

În continuare voi relata povestea ca și pâna acum, fără să omit vreun pas. Am fost sunat în jurul orelor 20:00  însă la momentul acela nu eram disponibil pentru a schimba routerul vechi cu cel de la ei. I-am rugat să mă sune în 15 minute. După aproximativ 15 minute am fost sunat din nou de către unul dintre băieții de la suport, rugându-mă să conectez routerul RDS la rețea pentru a putea să facă un firmware update.

După 10 minute am fost sunat din nou, rugându-mă să ma conectez pe WiFi și să începem să efectuăm câteva teste de viteză.

La primele 2 teste de viteză, nimic nu se schimbase, 3,73 Mbps download și 13.08 Mbps upload.

Fix în momentul în care eram hotărât să restitui routerul după luna curentă, tipul m-a rugat să-i mai acord câteva minute pentru alte câteva modificări pe server și router.

La ultima încercare pe care eram dispus să o fac, situația s-a schimbat “în bine” când nici nu mă mai așteptam: 19,50 Mbps și 14,85 Mbps.

Țin să mulțumesc pentru promptitudinea cu care s-a realizat această sesizare. Ținând cont ca joi seara am facut sesizarea, nu mă așteptam să fiu căutat până la începutul săptămânii. Pentru promptitudine, cu sigurantă nota 10.

Notă: La toate încercările din această seară au fost parcurși toți pașii logici de troubleshoot pe care i-aș fi făcut și eu, inclusiveteste wireless din altă cameră decât din cea în care se afla și routerul.

Ca să închei aici, pentru chiria de 3 RON  / lună este un device care merită banii, mai ales că are și un port USB pentru cei care vor să aibă un hard/cameră atașat(ă). Nu știu dacă am fost primul sau ultimul cu această problemă însă sunt sigur de faptul că dacă va fi mai fi cineva, o vor putea rezolva mult mai repede decât în cazul meu și anume să renunțe la el. 🙂

THE END.

Tags: , , , , ,

ABOUT THE AUTHOR:

Andrei Bădescu | Transition Project Manager @ Stefanini & Owner @ breakfix.ro LinkedIn | Twitter | Profil Facebook

2 Comments on this article. Feel free to join this conversation.

  1. Pali March 27, 2014 at 14:09 - Reply

    Salut. Cum accesez o camera web conectata pe portul usb al routerului de la RDS?

Leave A Response